دیگر مقالات مفید

بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار 2021

بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار 2021 کدام اند؟ در این مقاله با مرکز تعمیرات موبایل همراه باشید تا شما را از این موضوع باخبر کنیم! روز به ‌روز، با افزایش میزان علم و تکنولوژی، استفاده مردم نیز از این ابزارها افزایش پیدا می‌کند. در حقیقت نبود تکنولوژی در دنیای امروز، سبب کاهش اطلاعات و دسترسی کاربران می‌شود.

یکی از مشهورترین و پیشرفته‌ترین ابزارها در دنیای تکنولوژی امروز، گوشی ها و موبایل‌ها هستند. گوشی ها چندین سال است که وارد دنیای الکترونیکی شده‌اند اما هر چه زمان می‌گذرد، این دستگاه پیشرفته‌تر شده و قابلیت‌های جدیدی را به خود می‌گیرد.

صد در صد تفاوت بسیار زیادی بین گوشی های ساده نوکیا و گوشی های نسل ۱۳ آیفون وجود دارد. از جمله ویژگی‌های مهم و مورد تقاضا بین افراد جامعه و جهان، خرید گوشی های ضد آب است. زیرا ممکن است بنا بر دلایل ناخوشایندی، گوشی از دست شما رها شود و داخل آب بیفتد. بنابراین ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی به روز از بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار ۲۰۲۱ ارائه دهیم.

تعمیرات موبایل

به خاطر داشته باشید که تعمیر گوشی آب خورده از جمله خدماتی است که امروزه باید آن را به افراد متخصص بسپاریم. ما در مرکز تعمیرات موبایل کی ام پارت ، به کمک تعمیرکاران ماهر رطوبت، نم یا هر مشکل دیگری از جمله گرد و غبار و رسوب را برطرف می کنیم. پس با خیال راحت تعمیرات موبایل خود را به ما بسپارید.

دو عامل مهم برای انتخاب بهترین گوشی های ضد آب

به گفته متخصصین، برخورداری از استاندارد IP68 و کیفیت ساخت، مهم ترین عوامل در انتخاب و خرید گوشی ضد اب هستند. در ادامه هر کدام را به صورت مجزا توضیح می دهیم.

برخورداری از استاندارد IP68

مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتور و عامل تأثیر گذار در هنگام خرید گوشی ضد آب، که باید حتماً مورد بررسی قرار گیرد، پشتیبانی از استاندارد IP68  است. ابتدا بهتر است تعریف ضد آب و مقاوم در برابر آب را برایتان توضیح دهیم. وقتی می‌گوییم یک گوشی ضد آب است، به این معنی است که گوشی توانایی باقی ماندن در آب به مدت زیادی را دارا بوده و 100 درصد غیر قابل نفوذ است. اما منظور از گوشی های مقاوم در برابر آب این است که تنها فقط تا جزئی می‌توانند مانع از ورود آب شوند. ولی قادر نیستند کاملا ورود آب را مانع شوند. پس نتیجه می‌گیریم که اگر یک گوشی از استاندارد IP68  پشتیبانی نمایند، به معنای این است که ضد آب است.

کیفیت ساخت گوشی های ضد آب

هرچند غالب گوشی هایی که ضد آب اند، پرچمدار هستند ولی در بعضی موارد محصولاتی وارد بازار می‌شوند که جزء کلاس گوشی های میان رده قرار می‌گیرند. اما این گوشی ها استاندارد آی پی ۶۸ را دارند. کیفیت مواد اولیه به کار رفته و همچنین ظرافت ساخت، تأثیر زیادی در جلوگیری از نفوذ آب به گوشی دارد. بنابراین در انتخاب بهترین گوشی ضد آب باید کیفیت ساخت آن را نیز در نظر بگیرید. در ادامه به معرفی مختصر برترین گوشی های موجود در بازار می پردازیم.

بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار

اپل آیفون ۱۲ پرو مکس

یکی از بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار ۲۰۲۱، گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس است. شرکت اپل این محصول خود را به استاندارد IP68  مجهز نموده است که توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب، به مدت ۳۰ دقیقه و در عمق ۶ متری را دارا است. گوشی آیفون ۱۲ پرو، دارای بدنه‌ای از جنس شیشه و فریمی از جنس فولاد ضد زنگ است. کیفیت ساخت گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس مورد توجه بسیاری از افراد شده است و تقریبا هیچ گونه نواقصی باقی نگذاشته است.

قسمت پنل جلوی آیفون ۱۲ پرو مکس دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی و کیفیت بالا است. آیفون ۱۲ پرو مکس، دارای ۳ نسخه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی است که در بازار به فروش می‌رسند. کمپانی اپل، این گوشی را به دوربین چهارگانه مجهز نموده است که سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در آن قرار دارد. در این گوشی، یک باتری با ظرفیت ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعت قرار گرفته است که می‌تواند برای ساعت‌های زیادی شارژدهی گوشی را برعهده داشته باشد.

از جمله قابلیت‌های دیگر این گوشی آیفون، اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی است. برای تعمیر فوری گوشی اپل می توانید بر روی لینک کلیک کرده و سفارش تعمیر گوشی خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

سامسونگ گلکسی S21 الترا

از دیگر بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار ۲۰۲۱، گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا است. این گوشی جدید شرکت سامسونگ نیز از استاندارد IP68  پشتیبانی کرده و توانایی مقاومت به نفوذ آب، در مدت ۳۰ دقیقه و در عمق یک و نیم متری را دارا است. کیفیت ساخت این گوشی بسیار پیشرفته بوده و در ساخت آن از فریم آلومینیومی استفاده شده است. نمایشگر جلویی این گوشی 6.8 اینچی داینامیک است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. این گوشی نیز در سه نسخه مختلف با ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ مگابایت به بازار عرضه شده است و کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود، یکی از این نسخه‌ها را انتخاب و خرید نمایند.

این موبایل به دوربین چهارگانه تجهیز است و در آن از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری که در این گوشی قرار دارد دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد و می‌تواند در یک روز کامل شارژدهی گوشی را انجام دهد. قابلیت‌های دیگر این گوشی، وجود شارژر معکوس و اسپیکر دالبی است.

دوره تعمیرات موبایل فنی حرفه ای

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا

به احتمال بسیار زیاد برای کسانی که اطلاع هر چند جزئی از بازار موبایل و گوشی دارند، گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا بهترین انتخاب خواهد بود. این گوشی بسیار قدرتمند بوده و دارای دوربین عالی و دیگر ویژگی‌های برجسته است. گلکسی نوت ۲۰ اولترا همانند آیفون پرو ۱۲، از لحاظ مقاومت در برابر آب و خاک، استاندارد آی پی ۶۸ را به دست آورده است و می‌تواند به همین خاطر، رقیب جدیدی برای گوشی اپل باشد.

وجود تکنولوژی S pen یک ابزار بسیار هنرمندانه است که امکانات بی‌شماری را به گوشی های سامسونگ اضافه کرده است. تکنولوژی DEX، صفحه نمایش شما را می‌تواند به یک دسکتاپ کوچک تبدیل کرده و همچنین قابلیت اتصال آن به تلویزیون را به فراهم کند. امکان اجرای بازی‌های بسیار سنگین با این گوشی فراهم شده است و علت آن گرافیک بالای گلکسی نوت ۲۰ اولترا است.

مشخصات قابل ملاحظه این گوشی عبارتند از رم دوازده گیگابایتی، باتری ۴۵۰۰ آمپری که می‌تواند ساعات زیادی، گوشی شما را روشن نگه دارد (از لحاظ شارژ) و همچنین دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی است. از دیگر خدمات مرکز تعمیرات موبایل کی ام پارت، تعمیر گوشی سامسونگ می باشد.

کاترپیلار Cat S61

یکی دیگر از بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار ۲۰۲۱ ، گوشی های کاترپیلار Cat S61 هستند. این گوشی ها، مورد توجه بسیاری از افراد ماجراجویی که مدام در حال گشتن مکان‌های مختلفی هستند، است. این گوشی، می‌توان گفت، تقریبا مقاوم‌ترین گوشی ضد آب موجود در جهان است. گوشی Cat S61 توانسته است استاندارد آی پی ۶۸ را دریافت کند و می‌تواند گوشی شما را به مدت یک ساعت در عمق ۵ متری از آب سالم نگه دارد. به ‌گونه‌ای که شما حتی می‌توانید با این گوشی بدون هیچ گونه نگرانی در استخر شنا کنید.

افزون بر مقاومت در برابر آب، ویژگی دیگری نیز دارد. گوشی Cat S61 دارای قدرت ضد ضربه بسیار زیاد است و اگر از ارتفاع بلند بیفتد به هیچ عنوان صدمه‌ای نخواهد دید. اکثر خریداران و طرفداران Cat S61، کوهنوردان، کارگران معدن، معدن‌کاران و دیگر افرادی هستند که دارای زندگی پر از هیجان هستند. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به حسگر حرارتی، یکی از بهترین قابلیت‌های این گوشی است. ولی به غیر از این که اشاره کردیم، دیگر ویژگی فنی خاصی ندارد. صفحه نمایش مخصوص این گوشی ۵.۲ اینچ است. دارای ۴ گیگابایت رم بوده و تقریباً به جز قدرت بالای بقا، شاخصه دیگری ندارد.

سامسونگ گلکسی A72

سامسونگ گلکسی A72 یکی دیگر از بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار ۲۰۲۱ است. این گوشی هوشمند نیز تاکنون توانسته استاندارد IP68  را اخذ کند. A72 می‌تواند در عمق یک متری از آب، نیم ساعت در برابر نفوذ آب مقاومت نماید. هرچند کیفیت ساخت گلکسی A72 به قدرتمندی و پیشرفتگی موارد قبلی که توضیح دادیم نیست اما تا حدودی قابل قبول است. گوشی گلکسی A72  دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه سازی تصویر ۹۰ است.

این میان رده جدید شرکت سامسونگ دارای دوربین چهارگانه با سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی است. باتری که در داخل این دستگاه قرار دارد، ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت را دارد. از دیگر ویژگی‌هایی که برای این گوشی ثبت شده است، پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و همچنین اسپیکرهای استریو را می‌توان نام برد.

لازم به ذکر است که ما در مرکز تعمیرات موبایل کی ام پارت قادریم انواع مدل ها و برندهای موبایل از جمله تعمیر گوشی هواوی ، نوکیا ، ال جی ، سونی و تعمیر گوشی شیائومی را در نهایت دقت ، سرعت و کیفیت انجام دهیم. برای ثبت سفارش تعمیرات گوشی خود می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید یا با تماس بگیرید.

گوشی های ضد آب موجود در بازار

آیفون ۱۳

آیفون نسل ۱۳ شرکت اپل توانسته است که گواهی استانداردIP68  را دریافت کند. این گوشی به صورت کامل در مقابل نفوذ آب مقاوم است. آیفون ۱۳ دارای نمایشگری با کیفیت زیاد و با اندازه ۶.۱ اینچ و همچنین تراکم پیکسلی ۴۶۰ است. این گوشی توانایی اجرای چندین نرم افزار و برنامه به صورت همزمان را دارا است. دوربینی که در این دستگاه تعبیه شده، مخصوصا دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی آن بسیار با کیفیت است. باتری موجود در دستگاه توانایی ۳ هزار و ۲۴۰ میلی آمپر ساعت را دارد.

گوشی آیفون نسخه ۱۳ دارای دو حسگر قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت عقب است. عملکرد این دو حسگر بسیار قوی بوده و نسبت به نسخه‌های قبل‌تر پیشرفت چشمگیری را شاهد هستیم. لازم به ذکر است که این گوشی در مقابل گرد و غبار نیز به شدت مقاوم است.

جمع بندی

در این مطلب سعی نمودیم بهترین گوشی های ضد آب موجود در بازار ۲۰۲۱ و از همه برندها را معرفی کنیم. یکی از بهترین و مهم‌ترین قابلیت‌هایی که امروزه در هنگام خرید گوشی، مورد توجه قرار می‌دهند. مقاومت نسبت به آب و گرد و غبار است. البته این گوشی ها متناسب با قابلیتی که دارند، پرهزینه نیز هستند و برای خرید آن‌ها باید هزینه زیادی را صرف کنید. بیشتر گوشی های آیفون و سامسونگ (نسخه‌های جدیدتر)، نسبت به آب نفوذناپذیر هستند و این عامل سبب افزایش تقاضا برای خرید این گوشی ها شده است.

برای اینکه یک گوشی جزء موبایل‌های ضد آب قرار گیرد، باید طی مراحل ساخت، استاندارد آی پی ۶۸ را دریافت کرده باشد و الا جزئی از گوشی های ضد آب محسوب نخواهد شد. از جمله عواملی که در تولید گوشی ضد آب نقش دارند، کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده برای تولید گوشی است. پیشنهاد می‌کنیم که اگر بودجه مناسب در اختیار داشتید، حتماً از گوشی های ضد آب اصل و موجود در بازار تهیه و خرید نمایید یا در غیر این صورت، برای گوشی خود، از قاب‌ها و قالب‌های ضد آب و ضد گرد و غبار استفاده کنید.


جالب است که بدانید مرکز تعمیرات موبایل کی ام پارت ، خدماتی از قبیل تعویض ال سی دی گوشی : شامل تعمیر تاچ و تعویض گلس گوشی، همچنین تعمیرات هارد گوشی و تعویض باتری گوشی نیز در حوزه فعالیت ها ما قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات در مورد روند تعمیرات و ثبت سفارش خود می توانید بر روی لینک ها کلیک نمایید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *