مقالات گوشی اندرویدی

هر آنچه باید از گلکسی S22 سامسونگ بدانید

در این مقاله از مرکز تعمیرات موبایل قصد داریم گلکسی S22  سامسونگ را بهتر بشناسیم. به احتمال زیاد و طبق عادت هر سال سامسونگ، در ژانویه 2022 از جدیدترین پرچمدار سامسونگ به نام S22 رونمایی می شود. تصاویر و اطلاعات مختلفی از این دستگاه جدید سامسونگ منتشر شده که حاکی از این است که سری گلکسی نوت و گلکسی S با یکدیگر ترکیب شده اند.

آخرین پیشرفت هایی که در فناوری ایجاد شده شامل چیپست، دوربین، صفحه نمایش، باتری و غیره در سری S سامسونگ به کار رفته است و این دستگاه در هر سال کاستی های خود را برطرف نموده و به عنوان قدرتمندین گوشی های سامسونگ عرضه می شود.

شاید زمان زیادی از عرضه آخرین پرچمدار سامسونگ که با موفقیت های بالایی مواجه شد نگذشته باشد، اما سامسونگ شرکتی نیست که بر موفقیت های به دست آورده خود ایستاده و برای پیشرفت تلاش نکند. بنابراین باید منتظر یک گوشی هوشمند با فناوری منحصر به فرد در S22 باشیم. در ادامه هر اطلاعاتی که در رابطه با گلکسی S22 سامسونگ تاکنون فاش شده است را در اختیار شما قرار خواهیم داد. به علاوه، شما برای دریافت خدمات تعمیر گوشی سامسونگ می توانید بر روی عکس زیر کلیک کنید.

تعمیر گوشی سامسونگ

اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه گلکسی S22 سامسونگ

یکی از اولین کمپانی هایی که گوشی های هوشمند پرچمدار خود را در ابتدای هر سال معرفی می کند، سامسونگ است. در آخرین هفته از ماه ژانویه 2021 گلکسی S21 به عنوان پرچمدار سامسونگ معرفی شد و بلافاصله پس از معرفی، پیش سفارش آن آغاز گردید. بنابراین انتظار می رود که سامسونگ سری  S22 خود را S22 را در نیمه دوم ژانویه یا اوایل فوریه 2022 به صورت رسمی معرفی نماید.

هنوز در رابطه با قیمت سری S21 سامسونگ اطاعاتی در دست نیست اما انتظار می رود این دستگاه با همان قیمت S21 به فروش برسد. دلیل آن را می توان به نمایشگر کوچکتر S22 نسبت داد که گفته می شود نسبت به S21 اندازه کوچکتری دارد. با این اوصاف می توان انتظار داشت که گلکسی S22 استاندارد از قیمت 799 دلار شروع شده و گلکسی S22 پلاس با 999 دلار و گلکسی S22 اولترا نیز با قیمت 1199 دلار به فروش برسد. البته این قیمت ها تنها حدس و گمان است و باید منتظر بود و دید که قیمت های نهایی عرضه شده توسط سامسونگ به چه صورت خواهد بود.

آموزش تعمیر موبایل از مبتدی تا پیشرفته

طراحی گلکسی S22 سامسونگ

سامسونگ مدت های زیادی است که در طراحی های خود تکامل را به انقلاب ترجیح داده است. در واقع سامسونگ پس از معرفی یک گوشی، در سری های بعدی تنها طراحی دستگاه قبلی خود را تکامل می بخشد و در فکر تغییرات چشمگیر در آنها نیست. شاید همین کار منجر به موفقیت این کمپانی بزرگ تلفن های هوشمند شده است و کاربران زیادی در سراسر دنیا منتظر معرفی سری جدید از گوشی های هوشمند سامسونگ هستند. با توجه به این ویژگی شرکت سامسونگ، انتظار می رود در سری S22 نیز شاهد تغییرات زیادی در ساختار و طراحی نباشیم. بسیاری از رندرها و تصاویر فاش شده از گلکسی S22 نشان می دهد که این دستگاه از نظر ظاهر کلی تقریبا مشابه با سری قبلی یعنی S21 است.

گلکسی S22 سامسونگتصاویر رندر فاش شده از گلکسی S22 اولترا

با لو رفتن تصاویر رندر از S22 اولترا می توان نتیجه گرفت که این دستگاه تلفیقی از سری S و سری نوت سامسونگ است. به احتمال زیاد این دستگاه از صفحه‌ نمایش هایپربلوئید با حفره مرکزی که در S21 نیز وجود داشت بهره می برد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد در طراحی سرس S22 اولترا استفاده از S Pen است که در گوشی های نوت سامسونگ مورد استفاده قرار می گرفت.

با توجه به تصاویر فاش شده از این دستگاه یک ماژول دوربین به صورت نامنظم و به شکل P در پشت دستگاه وجود دارد. در این طرح از دوربین ها، جزایر حذف شده اند و لنزهای مختلف دارای برآمدگی های ویژه خود بوده و در نتیجه زیبایی آن بیشتر شده است.

نمایشگر گلکسی S22 سامسونگ

در رابطه با نمایشگر S22، گفته می شود که این دستگاه دارای صفحه نمایش کوچکتری نسبت به S21 دارد و از صفحه نمایش 6.06 اینچی FHD+ 1080p با رفرش ریت (نرخ تازه سازی تصویر) 120 هرتز بهره می برد. اما گلکسی S22 پلاس دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی FHD+  و نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده و S22 اولترا نیز با نمایشگر بسیار بزرگ 6.81 اینچی QHD+  و 120 هرتز پیشتاز این سری از گلکسی S22 است.

این شایعه شنیده شده است که گلکسی S22 اولترا دارای درخشان ترین صفحه نمایش OLED است. میزان روشنایی در S21 در بهترین حالت 1500 نیت بود، حال باید منتظر ماند تا این میزان را در S22 مشاهده کرد.  حدس زده می شود میزان روشنایی نمایشگر در سری گلکسی S22، 1800 نیت باشد اما این چیزی جز حدس و گمان نیست و تا زمان عرضه گوشی مشخص نخواهد شد. این اطلاعات توسط IceUniverse که بزرگترین افشاگر گوشی های سامسونگ است به تازگی فاش شده است.

لازم به ذکر است که مرکز تعمیرات موبایل کی ام پارت با استفاده از متدهای پیشرفته تعمیرات خود قادر است تعمیر گوشی شیائومی ، نوکیا ، سونی ، ایسوس ، ال جی ، تعمیر گوشی آیفون که شامل جدیدترین مدل های آن نیز می شود و تعمیر گوشی هواوی را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

بررسی دوربین گلکسی S22 سامسونگ

مانند سری S20 و S21، در گلکسی S22 نیز افرادی که تمایل به دوربین قوی تر و گرفتن عکس های حرفه ای تر هستند باید بر روی S22 اولترا تمرکز نمایند. بر طبق گزارش هایی که ارائه شده است دوربین اصلی این دستگاه 108 مگاپیکسلی خواهد بود و سامسونگ سه دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر را به آن اضافه می کند. یکی از این دوربین ها برای تله فوتو، یکی از آنها لنز پریسکوپ که از زوم اپتیکال 10 برابری پشتیبانی می کند و دوربین آخر نیز دوربین فوق عریض است که کاربرد بسیار زیادی در عکاسی دارد.

گلکسی S22 سامسونگاین شایعه نیز وجود دارد که مدل پایه گلکسی S22 و S22 پلاس، دارای لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و لنز اصلی 50 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی در S22 و S22 پلاس 10 مگاپیکسلی است  در حالی که S22 اولترا  دارای سنسور 40 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. همچنین برخی گزارش ها حاکی از این است که ممکن است سامسونگ در این سری از گوشی‌ های خود، از فناوری دوربین تغییر حسگر استفاده کند که باعث بهبود کیفیت تصویر شده و تثبیت‌کننده را نیز بهبود می بخشد.

در نهایت، گفته می‌شود که سامسونگ در حال آزمایش ویدیوی 8K با سرعت 60 فریم بر ثانیه در گلکسی S22 اولترا است که می تواند خبر خوبی برای افرادی باشد که قصد خرید تلویزیون 8K را دارند.

نرم افزار Galaxy S22 سامسونگ

همانطور که سری S21 با نرم افزار One UI 3.1 عرضه شد، تقریبا می توان تضمین کرد که S22 نیز با نرم افزار One UI 4 از پیش نصب شده باشد. سامسونگ در مدل S21 خود برای چند هفته از نرم افزار One UI 4 Beta استفاده نمود. راه اندازی اولیه این نرم افزار با اشکالات زیادی مواجه بود اما از آن زمان تا کنون اصلاحات و ویژگی های جدیدی بر روی آن پیاده شده است که از آن جمله می توان به چرخش سامسونگ بر روی ابزار انتخاب رنگ Material You اشاره کرد.

راه اندازی رسمی One UI 4 در سری S21 در دسامبر 2021 آغاز می شود و سامسونگ به طور قطع تا ماه فوریه، نسخه سیستم عامل را برای S22 آماده خواهد کرد.

همچنین انتظار می رود این سری از گوشی های سامسونگ از چیپست اگزینوس 2200 استفاده کنند. البته آخرین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 898 نیز ممکن است در برخی بازارها از جمله هند در S22 سامسونگ به کار روند. بر اساس تست های اولیه، S22 مجهز به اگزینوس امتیاز بهتری نسبت به S22 مجهز به اسنپدراگون کسب کرده است. شما کاربران گرامی می توانید برای دریافت خدمات تعمیر گوشی سامسونگ S22 Plus روی تصویر زیر کلیک کنید یا از طریق تلفن و سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

تعمیر گوشی سامسونگ S22 Plus

باتری گلکسی S22 سامسونگ

شایعات اولیه گلکسی S22 سامسونگ حول محور شارژ بود و  شنیده می شد که سامسونگ ممکن است شارژ سریع 65 واتی را با گلکسی S22 مجدداً معرفی نماید. این ادعا توسط Ice Univerce مطرح شده بود اما با توجه به لیست جدیدی که در وب سایت تنظیم کننده فناوری 3C چین ارائه شده است، نشان می دهد که گلکسی S22 از شارژ 25 واتی نسل قبلی خود استفاده می کند.

باتری‌های S22 و S22 پلاس  احتمالا کوچک‌تر از S21 هستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که ممکن است این دستگاه ها به ترتیب دارای باتری‌های 3700 و 4500 میلی‌آمپر ساعتی باشند. البته انتظار می رود S22  اولترا احتمالا دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی باشد. البته ممکن است باتری های ارائه شده دراین سری از پرچمداران سامسونگ کوچکتر از اندازه های گفته شده توسط Ice Univerce باشد

با وجود تمام این اطلاعات، ما هیچ راهی برای تایید کردن این اطلاعات نداریم. سامسونگ ممکن است در نسل جدید گوشی های خود بهینه سازی باتری را نسبت به ظرفیت اولویت قرار داده باشد تا به طور کلی عمر باتری ثابتی داشته باشد.

مجهز نبودن گلکسی S22 به حسگر ToF

شایعه دیگری که در رابطه با سری گلکسی S22 سامسونگ مطرح است مجهز نبودن آن به حسگر TOF است که دلیل آن همه گیر نشدن نرم افزارهای واقعییت مجازی ذکر شده است. این حسگر می تواند با استفاده مدت زمان نور برخورد کرده به تصویر و بازگشت آن، نقشه ای سه بعدی را از تصویر ارائه نماید و در نتیجه موجب تشخیص چهره راحت تری گردد. سامسونگ معتقد است با توجه به این که در حال حاضر نمی توان به درستی از این حسگر استفاده کرد، قرار دادن آن در گوشی های پرچمدار کار بیهوده ای خواهد بود و بنابراین این امکان وجود دارد که در سری جدید این حسگر را در دستگاه به کار نبرده باشد.

در نهایت باید چند ماه دیگر منتظر باسیم تا متوجه شویم که آیا شایعات مطرح شده در رابطه با گلکسی S22 سامسونگ به واقعیت می پیوندد یا سامسونگ سورپرایز ویژه ای برایمان خواهد داشت.

برای دریافت خدمات تعویض ال سی دی گوشی و تعمیر تاچ و لمسی موبایل ، تعویض گلس گوشی ، تعمیر دوربین و بلندگوی گوشی ، تعمیرات هارد گوشی ، برطرف کردن مشکلات هنگ کردن و بالا نیامدن گوشی ، تعمیر گوشی آب خورده و بسیاری دیگر می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *