مقالات گوشی اندرویدی

جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021

اگر به دنبال خرید گوشی های سامسونگ هستید باید بدانید که تنوع بسیاری در این برند وجود دارد و شما یا هر بودجه ای می توانید یک گوشی با کیفیت و متناسب با نیازهای خود را از برند سامسونگ خریداری نمایید. در هنگام خرید تلفن همراه، علاوه بر قیمت گزینه های دیگری مانند اندازه صفحه نمایش، میزان حافظه، کیفیت دوربین، وضوح تصویر، ظرفیت باتری و بسیاری از موارد دیگر باید مورد توجه قرار بگیرد. ممکن است برای هر کاربر، یکی از این موارد اهمیت داشته باشد. فردی به دلیل برخورداری از فیلم ها، تصاویر و فایل های مختلف به دستگاهی با حافظه بیشتر احتیاج داشته و یک فرد دیگر ممکن است علاقمند به عکاسی باشد و کیفیت دوربین برایش در اولویت باشد.
در این مقاله ما به معرفی جدیدترین و برترین گوشی های سامسونگ پرداخته ایم و ویژگی ها و امکانات مختلف آنها را مورد بررسی قرار داده ایم تا شما بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

تعمیر گوشی سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

در زیر به جدیدترین و بهترین مدل های گوشی سامسونگ در سال 2021 اشاره شده است. شما می توانید تمام ویژگی های دستگاه ها را مطالعه نموده و در نهایت گوشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

1. گوشی Galaxy S21 Ultra سامسونگ

Samsung Galaxy S21 Ultra بهترین پرچمدار سامسونگ در سال 2021 است و ویژگی ها و قابلیت های که دارد، هر کاربری را به هیجان وامی دارد. سامسونگ برای اولین بار در این گوشی پشتیبانی از قلم S را در یک گوشی S-range ارائه کرده است. استفاده از این قلم به این معنی است که شما می‌توانید به صورت اختیاری بهترین ویژگی گلکسی نوت را دریافت نمایید. اما حتی بدون وجود قلم نیز، Galaxy S21 Ultra یک گوشی منحصر به فرد است. این دستگاه دارای یک دوربین چهار لنز درخشان است که قادر به زوم اپتیکال 10 برابری است. در بررسی های انجام شده بهترین زوم دوربین در تمام تلفن های اندرویدی به این دستگاه تعلق می گیرد.

بهترین گوشی های سامسونگ
سامسونگ گلکسی S21 اولترا از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. قسمت پشت شیشه ای این گوشی دارای گوریلا گلس است که جلوه ای مات داشته و از طیف بازتابنده گلکسی S20 بهتر به نظر می رسد. در قسمت جلویی صفحه نمایش 6.8 اینچی این گوشی نیز لبه های خمیده وجود دارد.
در رابطه با صفحه نمایش باید گفت که برای اولین بار در گوشی های سامسونگ، در S21 Ultra هم زمان وضوح QHD+ و نرخ تازه سازی (refresh rate) 120 هرتز را دریافت خواهید کرد. این ویژگی برای صفحه نمایش سامسونگ های رده بالا، از بهترین خصوصیات است.
قیمت این گوشی با توجه به قابلیت هایی که دارد بسیار گران است اما در واقع قیمت اولیه ارزان‌تری نسبت به Samsung Galaxy S20 Ultra در زمان عرضه دارد.

2. گوشی Galaxy S21 سامسونگ

در محدوده گلکسی S21، سامسونگ گلکسی S21 را می توان از ابتدایی ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها دانست، اما قیمت پایین تر آن به دلیل امکانات کمتری است که نسبت به S21 Ultra ارائه می دهد. دوربین سه لنزی این گوشی همه کاره است و از لنزهای مهمی که از یک گوشی هوشمند ممتاز انتظار داریم برخوردار است. در واقع این دوربین شامل لنز اصلی، لنز تله فوتو و لنز فوق عریض است که همه آنها عملکرد بسیار خوبی دارند.

برترین گوشی های سامسونگ
همچنین این دستگاه دارای قدرت زیاد، عمر زیاد باتری و صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. اندازه صفحه نمایش این گوشی از نوع S21 Ultra اندکی کمتر است و با اندازه 6.2 اینچی، نسبت به سایر گوشی های S21 بسیار جمع و جورتر است و در نتیجه برای افرادی که نمی خواهند یک گوشی بزرگ داشته باشند، یک گزینه ایده آل است.
از نظر قیمتی، این دستگاه مقرون به صرفه تر از S21 Ultra است. اما سامسونگ گلکسی S21 وضوح صفحه نمایش خود را به Full HD+ کاهش داده است و به جای شیشه واقعی نیز از Glasstic استفاد کرده است.

3. گوشی Galaxy S21 Plus سامسونگ

سامسونگ گلکسی S21 پلاس شاید کمترین جذابیت را در میان سه مدل گلکسی S21 سامسونگ داشته باشد قیمت این دستگاه مقداری بیشتر از گلکسی S21 سامسونگ است و همچنان به عنوان یکی از گوشی های برتر سامسونگ شناخته می شود.
این گوشی دارای صفحه نمایش با اندازه 6.7 اینچ و یک شیشه پشتی است در صورتی که Galaxy S21 استاندارد در این قسمت از پلاستیک استفاده کرده است. همچنین این دستگاه دارای یک باتری بزرگتر 4800 میلی آمپر ساعتی است، اگرچه با وجود نمایشگر بزرگتر، انرژی باتری اضافی مورد نیاز خواهد بود.
در قسمت های دیگر این گوشی بسیار مشابه با گلکسی S21 استاندارد است و دارای یک چیپست رده بالا، رم بالا، دوربین سه لنزی، اسکنر اثر انگشت درون صفحه و طراحی شیک نیز است.
مطمئنا قیمت گلکسی S21 Plus گران است، به ویژه با توجه به این که صفحه نمایش آن تنها 1080 x 2400 است و عدم وجود اسلات کارت microSD به این معنی است که ممکن است بخواهید برای یک مدل 256 گیگابایتی هزینه کنید. اما اینها شکایات جزئی در مورد این گوشی است و به طور کلی از بهترین مدل های سامسونگ محسوب می شود.

4. گوشی گلکسی Note 20 Ultra سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا در دسته گوشی های محبوب سامسونگ قرار می گیرد که از قیمت بالایی برخوردار است. مشخصات این دستگاه شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی پریسکوپ و 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. همچنین صفحه نمایش آن در حد عالی است. یک نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی با رزولوشن 1440 در 3088 AMOLED با 496 پیکسل بر اینچ و نرخ تجدید تا 120 هرتز از ویژگی های صفحه نمایش گلکسی نوت 20 اولترای سامسونگ است.
اما ویژگی های سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا به همین جا ختم نمی شود. این دستگاه به لطف قلم S Pen خود، از رقبا متمایز می گردد و به شما امکان می دهد روی صفحه نمایش تایپ کنید، ضبط صدا را با یادداشت های دست نویس خود همگام سازی کنید و بسیاری از موارد دیگر.
علاوه بر آن، این گوشی از قدرت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال 12 گیگابایت رم و چیپست Snapdragon 865 Plus یا Exynos 990 قدرت بالایی را به دستگاه بخشیده است.
همچنین پشتیبانی از اینترنت 5G ، فضای ذخیره سازی زیاد ، طراحی منحصر به فرد ، اسکنر اثر انگشت روی صفحه و باتری قدرتمند باعث شده تا این گوشی به یکی از بهترین مدل های سامسونگ تبدیل گردد. اگرچه شارژ دستگاه می تواند سریع تر باشد و این که نمی توان از نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح QHD+ به طور همزمان استفاده نمود، اندکی نا امید کننده است اما باز هم این ایرادها نمی تواند از محبوبیت آن کم نماید.

5. گوشی Galaxy Z Fold 3 سامسونگ

Samsung Galaxy Z Fold 3 بهترین گوشی تاشو سامسونگ است که این موضوع تا حدی به لطف پشتیبانی از قلم S Pen است که آن را به دستگاهی عالی برای طراحی و دست ‌نویسی تبدیل کرده است. صفحه نمایش تاشو 7.6 اینچی بزرگ دستگاه به نوشتن بر روی آن کمک بسیاری می کند.
گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از لحاظ استحکام نیز در رتبه بالایی قرار دارد و این دستگاه نه تنها از قبل محکم‌تر است، بلکه در برابر آب نیز مقاوم است.

6. گوشی Galaxy S20 FE سامسونگ

Samsung Galaxy S20 Fan Edition در واقع Samsung Galaxy S20 Lite است، اما بسیاری از بهترین قطعات گلکسی S20 را حفظ کرده است.
از ویژگی های برجسته این دستگاه می توان به صفحه نمایش ، دوربین و چیپست آن اشاره کرد. با استفاده از این گوشی، شما یک صفحه نمایش 6.5 اینچی 1080*2400 Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی را دریافت خواهید کرد.
این دوربین در عین حال دارای یک لنز سه گانه است که از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است و تمام پایه های اصلی عکاسی را پوشش می دهد.
چیپست این دستگاه یا Snapdragon 865 یا Exynos 990 است. اولین چیپست همان چیزی است که با نسخه 5G تلفن دریافت می کنید، در حالی که دومین چیپست با مدل 4G ارائه می گردد.

7. گوشی Galaxy S20 Plus سامسونگ

سامسونگ گلکسی S20 Plus در سال 2020 در صدر لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار داشت، اما در حال حاضر با معرفی گوشی های S21 رتبه آن اندکیی کاهش یافته است اما هنوز هم به عنوان محبوب ترین و بهترین گوشی های سامسونگ از آن یاد می شود.
طراحی این دستگاه نسبت به Galaxy S10 Plus تغییر چندانی نکرده است، اما بسیاری از اجزای آن ارتقا یافته اند. صفحه نمایش آن دارای رفرش ریت 120 هرتزی است و چیپست قدرتمندتری را در خود جای داده است و دوربین های آن نیز پیشرفت زیادی داشته اند.
هیجان انگیزترین لنز گوشی گلکسی S20 Plus، تله فوتو 64 مگاپیکسلی آن است که زوم اپتیکال هیبریدی 3 برابری را تسهیل می کند، اما لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی و همچنین حسگر عمق در این دستگاه وجود دارد.
باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از 5G و تمام چیزهایی را که از یک پرچمدار سامسونگ انتظار دارید مانند مقاومت در برابر آب و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش از ویژگی های این دستگاه است.

8. گوشی Galaxy S20 سامسونگ

این دستگاه کمی هیجان انگیزتر از سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس و اس 20 اولترا است، اما گلکسی اس 20 استاندارد قیمت کمتری دارد و همچنین سایز مناسب تری برای قرار دادن در جیب دارد.
صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن QHD+ ، نرخ تازه سازی 120 هرتز و یکی از بهترین صفحه های AMOLED با بهترین کیفیت که تا کنون بر روی گوشی قرار گرفته است، از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است.
سامسونگ گلکسی S20 همچنین دارای یک دوربین قابل توجه است که عنوان آن سنسور تله فوتو 64 مگاپیکسلی است و سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسل و فوق عریض آن 12 مگاپیکسل است، بنابراین سنسور عمق S20 Plus را نخواهد داشت.
Samsung Galaxy S20 نیز با پشتیبانی از 5G در دسترس است. این دستگاه همچنین دارای باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی با قدرت بالا به لطف چیپست Snapdragon 865 یا Exynos 990 است.

ما در اینجا به معرفی جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ پرداختیم که از دید کاربران بسیار محبوب بوده و در بررسی ها و آزمایش های مختلف سربلند بیرون آمده است. موارد مختلفی در هنگام خرید گوشی سامسونگ باید در نظر گرفته شود که از آن جمله می توان به قیمت، اندازه صفحه نمایش، عمر باتری، دوربین و حافظه اشاره کرد. اگر قدرت، دوربین یا هر چیز دیگری در تلفن همراه برای شما اهمیت دارد بهتر است بر روی آن تمرکز کرده تا یک انتخاب مناسب داشته باشید.

اگر شما دوست عزیز هم اکنون یکی از کاربران محصولات سامسونگ هسبتید و دستگاه شما دچار مشکل شده، میتوانید هم اکنون از صفحه تعمیرات گوشی سامسونگ به آدرس https://kmparts.ir/samsung-fix/ درخواست خود را ثبت نموده تا همکاران ما در مرکز تعمیرات موبایل کی ام پارت سریعا مشکل شما را بررسی و رفع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *